bezoek...visit... - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Jobina Quartel - WaarBenJij.nu bezoek...visit... - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Jobina Quartel - WaarBenJij.nu

bezoek...visit...

Door: simplepilgrim

Blijf op de hoogte en volg Jobina

25 November 2011 | Nederland, Strijen

Dear people,

just before i go back to my Swiss home, i thought it would be good to write something about my visit in Holland. It really felt like a visit, because although i staid in the house where i was born, it's not exactly my home-home anymore. I sometimes called it a visit to my past, because for me it became more clear that my life is in Switzerland at the moment, no longer here in Holland. But i really enjoyed being with my family and even though time flew, i am thankful for each moment we had together! It was also good to take some distance from Kilchzimmer and now i really look forward going back home :D !
Once again we said goodbye, which is still not easy, once again we are aware that ''God is not bound to a place or time'', as my mum always says. He stays here in Strijen and he goes with to Kilchzimmer, even better, He is already there ;). Please remember my mum in your prayers!
DV tomorrow morning i hope to fly back to Switzerland. Looking forward seeing lots of you again soon!

Lieve mensen,

net voordat ik terug ga naar Zwitserland, leek het me goed nog even iets te schrijven over mn bezoek aan Holland. Het voelde echt als een bezoek, want ook al verbleef ik in het huis waar ik geboren ben, het is niet helemaal mn thuis-thuis meer. Ik noemde het soms een bezoek aan mn verleden, want voor mij werd opnieuw duidelijk, dat mn leventje op dit moment in Zwitserland is en niet meer in Holland. Maar ik heb zeker genoten van het bij de familie zijn en ook al is de tijd gevolgen, ik ben dankbaar voor elk moment dat we samen hadden!
Het was ook goed om wat afstand te hebben van Kilchzimmer en nu zie ik er weer echt naar uit om terug naar huis te gaan :D !
Opnieuw hebben we afscheid genomen, blijft lastig, opnieuw beseffen we dat ''God niet gebonden is aan een tijd of plaats'', zoals mn moeder altijd zegt. Hij blijft hier in Strijen en Hij gaat mee naar Kilchzimmer, sterker nog, Hij is daar al ;). Denk alstublieft aan mn moeder in jullie gebeden!
DV morgen ochtend vlieg ik weer terug naar Zwitserland. Bedankt iedereen hier voor de fijne tijd!

• 25 November 2011 - 20:29

Corne B:

gelezen! Zegen toegebeden in Kilchzimmer. Vrgr, C

• 25 November 2011 - 20:35

Saskia:

Goeie vlucht meis :)

• 25 November 2011 - 21:17

Marijke:

Veilige en Voorspoedige reis .
    "Bij U is de bron des levens, in Uw
    Licht zien wij het Licht."
    Veel liefs

• 25 November 2011 - 22:08

Koos:

Goeie reis terug en hopelijk tot ziens een volgende keer dat je hier weer bent! (misschien een stukkie toeren?)
    Hij is Dezelfde, gisteren, vandaag en morgen en overal!

• 26 November 2011 - 08:33

Ome Toon/Tante Gerda:

Jobina een goede Vlucht en Wel thuis.en GOD Zeggen. VR /GR Tante Gerda Ome Toon

• 28 November 2011 - 07:31

Marianne:

Was heerlijk om je weer even hier te hebben!

• 28 November 2011 - 08:04

Henk En Lize:

lieve jobina
    mooi om je berichtje te lezen.
    ondanks de stormen die er waren/soms nog zijn is kilchzimmer toch je thuis geworden.
    Gods zegen op je werk en tot over een paar weken.